Zatím zde není žádný popis...
Velice povedená výprava, ligth design i choreografie. @Michal Syrový @Tomáš Kypta @Michal Kováč. Dobré výkony taneční company, snad jim to vydrží. Líbilo se mi modernější pojetí, byť některé symboliky tam na mě už bylo přes moc, obzvlášť v druhé polovině. Co se opravdu nepovedlo, tak je hudební nastudování a zvuková režie @Paolo Gatto. Většinu lidí není slyšet, přotože jsou jenom přizvučeni a ne nazvučeni a jejich výkon pak zaniká ve zvuku orchestru a kdesi v prostoru divadla. Bohužel to dost kazí celý zážitek a jinak skvělé výkony. Vynikající @Jan Kříž. Třiceti-vteřinový potlesk po jeho "Maria" mluví za vše. Jeho alternace @Radek Melša byl fajn pěvecky, bohužel herecky na mě nezapůsobil. Velký klobouk dolů před @Filip Antonio, protože jeho Pruďas neměl chybu a v "Gee, officer Krupke" měl dotažený každý výraz, pohyb, emoci, prostě všechno! Tleskám. Hodně mě bavila @Soňa Hanzlíčková (Borková) jako Anita! Obě Marii stejně dobré. @Karolína Levková @Veronika Kaiserová. @Lukáš Ondruš @Karolína Baranová
Člověk se pobavil, to jo... Nesedl mi koncept hostů v roli Shylocka... Nejvíc zaujali @Lukáš Ondruš a @Soňa Hanzlíčková (Borková) i @Karolína Krausová, bráchové Prckové také dobří... Jen mi to přišlo trochu utahané...
Představení, které chytí, ale něco mu trochu chybí... jako Smrt mnohem lepší @Jan Kříž, Luigi vyrovaní (@Lukáš Ondruš i @Martin Holec), Elisabeth mají své mouchy... @Michaela Štiková (Gemrotová) výrazně lepší při zpěvu, @Soňa Hanzlíčková (Borková) výrazně lepší herecky... za pozornost stojí ještě @Pavel Klimenda v roli Rudolfa (kterou na skoroderniéře zvládl úžasně i Lukáš Ondruš). Za mě slabší scéna a občas trochu zmatená režie.
Lochotín. Excelentní trojice nymf (@Soňa Hanzlíčková (Borková) , @Kateřina Herčíková a @Eva Staškovičová ), výborný @Pavel Klimenda. Tady končíme s nespornými pozitivy. Protože nebyly žádné další. @Lumír Olšovský by se měl stydět, kvalita jím režírovaných inscenací totiž rapidně upadá. V případě Draculy sice našel pár nových neokoukaných zajímavých motivací, ale vzápětí je totálně zazdil. Nechal své herce vyjít na jeviště v křeči, v úplně prazvláštních kreacích (místy mi bylo hodně stydno). Slogan "na muzikál do Plzně" se mění v egocentrický přežitek, který už ale svému znění neodpovídá.
@Lumír Olšovský je výborný režisér, který přesně ví, co bude na scéně fungovat. S @Jozef Hruškoci rozhodně nesáhl vedle. Pepův výkon je naprosto věrohodný, je mu skvělé rozumět, diváka si získá neuvěřitelným charismatem i postupnou autentickou proměnou role. Plzeňské zpracování se pochopitelně mírně liší od předchozích inscenací, nicméně rozhodně to není ke škodě, spíš naopak. Ráda bych vyzdvihla nymfy @Soňa Hanzlíčková (Borková), @Eva Staškovičová i @Kateřina Herčíková, pak výkon @Lucie Pragerová v roli Adriany a Sandry. I @Lukáš Ondruš, @Pavel Klimenda a @Adam Rezner září jako hvězdy jasné.
Viděno v amfiteátru Lochotín. Přiznávám realizačnímu týmu odvahu přenést legendárního Draculu mimo Prahu, ale to je asi tak všechno. Řada režijních nápadů, které oproti původnímu uvedení absolutně nedávají smysl a nefungují a dost pochybuji, že by to bylo jen prostředím Lochotína @Lumír Olšovský. Naprosto příšerné a nefunkční projekce, které by byly k smíchu, kdyby to celé nebylo k pláči. @Jozef Hruškoci mám moc ráda a v jiných představeních mě vždy zaujal, ale tady to nemělo NIC čemu bych věřila. Stejně tak mě vůbec nezaujala dvojice ústředních dam @Lucie Pragerová a @Charlotte Režná. Skvělé byly nymfy @Soňa Hanzlíčková (Borková), @Eva Staškovičová a @Kateřina Herčíková a Steven @Pavel Klimenda a company, které bylo skvěle rozumět. Komparz naprosto přebytečný a rušivý, snad kromě "Honu na zlo". Zbytek obsazení plzeňský standard - neurazí, ale bohužel ani nenadchnou. Zajímavé kostýmy, obzvlášť Sandřino "retro", chválím @Kateřina Prošková (Bláhová).
Viděno v amfiteátru Lochotín. Co se mi opravdu moc líbilo, tak byly kostýmy! @Kateřina Prošková (Bláhová) Ty se moc povedly (možná s výjimkou Krvinek, ty nebyly nic moc). Nejlepší část byly scény, kde byly Nymfy @Soňa Hanzlíčková (Borková) @Kateřina Herčíková @Eva Staškovičová! Potom musím vyzdvihnout @Pavel Klimenda ten byl skvělý! Company byla fajn (a tím myslím skutečnou Company, komparzisté tam v podstatě překáželi, bylo to nepřehledné, zbytečné). A tím bohužel pozitivní věci končí. Ač mám @Jozef Hruškoci velmi v oblibě, tak tady se to bohužel hodně nepovedlo. Nevěřila jsem mu ani jednu scénu, pohyb, nic. Žádné charisma na tuto roli, žádná barva, poloha, výraz, prostě nic. :( Neoslovila mě ani jedna z hlavních dam, @Lucie Pragerová @Charlotte Režná . Rozhodně to není něco, co bych potřebovala vidět znova.
Děj se celkem často točil v kruhu a monology hlavní postavy tak byly nekonečné (tady by to chtělo trochu vybalancovat @Jakub Hojka). Zároveň by to chtělo trochu vyplnit pár příběhových děr. Ale herci odvedli výbornou práci. Mezi @Dušan Kraus a @Jozef Hruškoci fungovala chemie. Nejsympatičtější postavou celého kusu je však @Soňa Hanzlíčková (Borková) coby Martina. Jako jediná není takový sobec jako všechny tři hlavní pánské postavy.
Zajímavý příběh,ale Dušan Kraus byl pro mě šedivý a tím pádem utrpělo celé představení. Dušan Kraus@Dušan Kraus Josef Hruškoci@Jozef Hruškoci Soňa Hanzlíčková@Soňa Hanzlíčková (Borková)
Velký muzikál, velké plátno, stojí určitě za vidění. Skvělé kostýmy, trochu chudá scéna. Soňa Hanzlíčková lepší herecky,Michaela Gemrotová zase pěvecky, herecky na mě trochu studená.Pro mě v představení dominuje Jan Kříž v roli Smrti.Viděl jsem i Pavla Režného,ale tu sílu to nemělo. @Soňa Hanzlíčková (Borková) @Michaela Štiková (Gemrotová) @Jan Kříž